اخبار تکنولوژی
red blue black green red blue black green امروز


به وبسایت اخبار و اطلاعات فناوری های روز دنیا خوش آمدید . با نظرات خود ما را در ادامه راه یاری کنید. با تشکر مدیریت سایت

موبایل
لپ تاب
تبلت
تلوزیون
دوربین
متفرقه
بررسی تخصصی

شهريور 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390


LEO MEHDI
TMWT
نرم افزار من
پرنس وپرنسس
دانلود . سرگرمی . تفریح
Laugh & Love
games
بهترین های هر چی
یاحسین
فقط خدا
عنوان لینک
ضد ماده
ویترین گیم
MEGA WEB
بهترین سایت موزیک ایرانی
✰✯✮✭✬✫✪✩در هم و از همه جا☠✈♐❣❤❦
انواع عکس و خبر ورزشی
Paydar Download
...(0_+)همه چی درمورد هک و ویروس ساخت تا ارسال پسورد چنجر تا هک تلفن نامبر(0_+)...
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار تکنولوژی و آدرس newstech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


آخرين مطالب ارسالي
اپل استورهای امریکا به فارسی زبانان کالا نمی فروشند
پرده بردای از لپ تاپ های جدید سامسونگ
شکست گالکسی اس 3 در برابر Meizu MX
قیمت مدل Unlocked اس 3 در انگلستان (آپدیت)
گلکسی اس 3 تنها نخواهد ماند
جدی ترین رقیب گلکسی اس 3 متولد شد
مشخصات کلی گلکسی اس 3
گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 3
بنچ مارک گلکسی اس 3 منتشر شد
بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ
گلکسی اس سوم رسما در لندن رونمایی شد
تصاویری از سامسونگ گالکسی اس 3
آیا گلکسی S3، نسخه ویندوز فون 8 در راه است ؟
لپ تاپ های 4 هسته ای اچ پی پاویلیون G6 و G7
انتشار تصویری از بلک بری Curve 9320
سونی LT29i، قدرتمندترین اسمارت فون سونی
درز اطلاعات و تصاویری از سونی ST21i
نمودار بنچ مارک AnTuTu در مورد اس 3
پردازنده 4 هسته ای جدید سامسونگ معرفی شد

بررسی پنج ویژگی اصلی اپل آیپد جدید
زمان انتشار : 10:12 | جمعه 19 اسفند 1390برچسب:اسمارت فون سونی Xperia U رسما معرفی شد,از HTC One V رسما رونمایی شد,آیا گالکسی نوت 10,1 در MWC معرفی میشود؟,سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس,تعداد پیکسل های آیپد 3 بیشتر از ال سی دی 42 اینچ,بررسی پنج ویژگی اصلی اپل آیپد جدید,
دسته بندی : <-PostCategory->

  بررسی پنج ویژگی اصلی اپل آیپد جدید

هفت مارس به پایان رسید و اپل رسما از نسل جدید آیپد رونمایی کرد و همانطور هم که در مراسم دیشب مشخص شد نام این محصول، آیپد جدید است و پیش بینی ها در مورد نام آیپد ۳ یا آیپد اچ دی عملی نشد.

مشخصاتی که در مورد آیپد جدید در مراسم دیروز و همچنین در وبسایت رسمی اپل اعلام شد بسیار عالی میباشد. بدون شک گرافیک ۴ هسته ای بر روی صفحه نمایشی با رزولوشن بسیار بالا میتواند تجربه بسیاری متفاوتی را در مقایسه با آیپد ۲ به شما بدهد. اما اگر وقت کافی نداشته اید که مراسم و پوشش خبری پی سی وار و بررسی های بعد از آن را دنبال کنید نگران نباشید! در اینجا سعی خواهیم کرد ۵ قابلیت برجسته آپید جدید را اعلام کنیم.

صفحه نمایش Retina

صفحه نمایش Retina بدون شک بزرگترین و بهترین قابلیت ویژه آیپد جدید است که دارای رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل می باشد که مشابه آن است که شما یک تلویزیون اچ دی در کیف خود حمل کنید. جدا از تجربه متفاوتی که در هنگام کار کردن, بازی کردن و یا تماشای فیلم به شما منتقل خواهد شد قدرت و کیفیت تصویر آن غیر قابل مقایسه با دیگر دستگاه ها میباشد. بدون شک Super AMOLED Plus بسیار عالی و فوق العاده میباشد اما به اندازه کافی برای رقابت با صفحه نمایش آیپد جدید خوب نیست.

پشتیبانی از ۴G LTE

شاید این بخش از قابلیت آیپد جدید برای ما ایرانیان اهمیت خاصی نداشته باشد اما اگر بازار جهانی را در نظر بگیریم بدون شک این همان چیزی است که خیلی ها منتظر آن بودند. آیپد جدید حالا قابلیت اتصال به شبکه های فوق سریع ۴G LTE را دارا می باشد. مطمئنا شما هم با من هم عقیده هستید که تجربه کارکردن با اینترنت پر سرعت میتواند لذت گردش در دنیای مجازی و استفاده از سرویس های مختلف اینترنتی را افزایش دهد. فراموش نکنیم قابلیت اشتراک گذاری اینترنت با دیگر دستگاه ها از طریق WIFI قابلیت دیگری است که در مواردی میتواند بسیار کاربردی باشد.

آیپد جدید همچنین از شبکه های HSPA+ و HSDPA پشتبانی میکند که این به معنای قابلیت استفاده از هر یک از سیستم های اتصال از طریق ۳G یا ۴G میباشد. به طور کلی آیپد جدید از باند های زیر پشتیبانی میکند :

Wi-Fi /802.11a/b/g/n
Bluetooth 4.0 technology
Wi-Fi + 4G for AT&T model: LTE (700, 2100 MHz); UMTS/HSPA/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE /850, 900, 1800, 1900 MHz
Wi-Fi + 4G for Verizon model: LTE (700 MHz); CDMA EV-DO Rev. A (800, 1900 MHz); UMTS/HSPA/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE /850, 900, 1800, 1900 MHz

گرافیک ۴ هسته ای

اپل آیپد جدید از چیپ ست A5X دو هسته ای به همراه گرافیکی ۴ هسته ای بهره میبرد و این به معنای پشتیبانی از بازی هایی خواهد بود که شاید کمتر از بازی های یک کنسول مخصوص بازی نباشد. انودیا نیز دارای بازی هایی با چنین کیفیتی میباشد که همراه با پردازنده تگرا ۳ این شرکت و گرافیک ۱۶ هسته آن تحسین بر انگیز است اما در حال حاضر فکر میکنم اپل موفق تر ظاهر شود چرا که از نظر تعداد بازی های با کیفیت بالا وضعیت بهتری دارد.

در این بخش تصمیم نداریم پیش داوری کنیم و یا احساسی اظهار نظر کنیم و منتظر خواهیم ماند تا نتیجه رقابت گرافیک ۴ هسته ای اپل و تگرا ۳ را در عمل ببینیم.

دوربین ۵ مگاپیکسل با قابلیت ضبط با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل

تعداد خیلی زیادی از گجت ها قبلا با دوربین ۵ مگاپیکسل عرضه شده اند و یا حتی ۸ مگاپیکسل هایی با قدرت ضبط ۱۰۸۰ پیکسل، اما با توجه به این دوربین، این بخش یکی دیگر از ویژگی های برجسته آیپد جدید میباشد. چرا که اپل قبلا با آیفون ۴S این موضوع را ثابت کرده است و میتوان گفت امروز ۴S بهترین دوربین را در بین اسمارت فون ها دارا میباشد. البته شاید نیاز باشد به جای استفاده از واژه بهترین، بررسی و مقایسه ای بین آیفون ۴S و مدل جدید نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی انجام شود. با این حال در مورد قدرت و کیفیت تصاویر اپل آیپد جدید به خود شک راه ندهید.

قدرت باطری

اپل از باطری ۴۲.۵ وات بر ساعت lithium-polymer در آیپد جدید استفاده کرده است که با وجود اضافه شدن صفحه نمایشی با روزلوشن بالا, گرافیک بهتر, پردازنده سریع تر و قابلیت ۴G ما شاهد کاهش در مدت زمان استفاده ۱۰ ساعت نیستیم، زمانی که برابر با مدت زمان قابل استفاده با یک بار شارژ کردن آیپد ۲ می باشد. مدت زمانی که باطری با استفاده از قابلیت ۴G شارژ نگه میدارد ۹ ساعت میباشد.

پیش فروش اپل آیپد جدید از امروز آغاز شده است و از تاریخ ۱۶ مارس رسما وارد بازار چندین کشور میشود. شروع قیمت از ۴۹۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایت WiFi میباشد تا ۸۲۹ دلار برای ورژن ۶۴ گیگابایتی WiFi + 4G. با عرضه و ورود آیپد جدید به بازار اطلاعات بیشتر و دقیق تری از عملکرد و کارایی های آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس اگر به اخبار, بررسی و مقایسه آیپد جدید علاقمند هستید فراموش نکنید نــــــیوز تـــــچ را روزانه چک کنید.

 




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

Rasoul
ساعت12:02---19 اسفند 1390
سلام خیلی ممنون به وب من سرزدی.شما هم وب زیبایی داری.راستی من لینکت کردم تو هم منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-موبایل.MWC2012.لب تاب.تبلت.دوربین.بررسی تخصصی موبایل.سامسونگ گالکسی.گالکسی تب.آیپد.آیفون.سامسونگ گالکسی 3. قیمت موبایل->
نویسنده : عماد بازدید : بار

ابر برچسب
موبایل (56) , اسمارت فون سونی Xperia U رسما معرفی شد (38) , از HTC One V رسما رونمایی شد (36) , آیا گالکسی نوت 10 (34) , 1 در MWC معرفی میشود؟ (34) , فناوری (32) , اخبار تکنولوژی (32) , سامسونگ سیستم عامل بادا خود را با سیستم عامل لینوکس محور تیزن ادغام می کند (30) , پرندگان خشمگین وارد سال اژدها می‌شوند! (26) , سامسونگ سیستم عامل جدید خود را روانه بازار کرد (26) , اخبار داغ از فناوری (24) , نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه (24) , مقایسه اکسپریا اس با موتورولا دروید ریزر (22) , سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس (22) , لیست 20 اسمارت فون برتر دنیا ( ژانویه 2012 (20) ,

عماد

دانلود جدیدترین آهنگها و اخبار موسیقی
پارکور
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
قالب سبز

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 229
بازدید دیروز : 186
بازدید هفته : 773
بازدید ماه : 1721
بازدید کل : 71202
تعداد مطالب : 249
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران